我が家もハロウィーン気分に‥

 
 10月も半ばを過ぎると、我が家では毎年ハロウィーンの飾り付けをはじめます。今日の様な穏やかな日曜日は自宅で今年はどのような飾り付けをしようかと、アイデアを練るにはうってつけです。たまたま第一園芸オンラインショップで面白いハロウィングッツを見つけました(写真)。Jack-o’-Lantern をモティーフにしたイルミネーションです。10cm位の間隔で20個のかぼちゃが付いているそうです。ユニークでしょ‥。本物のかぼちゃをくりぬいた Jack-o’-Lantern といっしょに飾ると、雰囲気がさらに盛り上がりそうです。
 
 
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s